Subject: RE: Riigitee 11334 ja Raeküla tee 14 // Juhani kinnistu juurtepääsu ÜVK projekt tutvumiseks
From: "Loit Munter" <[email-masked]>
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Karin Nappus" <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Sep 2024 16:24:39 +0300

Tere,

Edastame tutvumiseks Kiivita 1 detailplaneeringu alusel projekteeritud ÜVK
tehnovõrkude plaani, milles on näidatud ka riigitee 11334 ja Raeküla tee
14 // Juhani kinnistu juurdepääsutee ristumiskoha lahendused.

Alltoodud lingist saab alla laadida plaani joonised (dwg+pdf) ja
Transpordiameti tingimused:

https://www.dropbox.com/scl/fo/keaksvteb1vg7x1pvjn64/APeFDgNS33N0M-7j5E_A7
Ms?rlkey=z10cfr8p8q21a73kuwkec7dxz
<https://www.dropbox.com/scl/fo/keaksvteb1vg7x1pvjn64/APeFDgNS33N0M-7j5E_A
7Ms?rlkey=z10cfr8p8q21a73kuwkec7dxz&st=2tx3mox1&dl=0> &st=2tx3mox1&dl=0

Palume Teie kommentaare, kas põhimõtteliselt VK-torustike paiknemine sobib
ja reoveepumpla juurde planeeritud mahasõit koos teenindusplatsiga ?

Näidatud on ka riigiteega ristumised, mis rajatakse kinnisel meetodil
(puurimiskaevikud jäävad teeservast eemale, tinglikult näidatud
punktiirjoonega).

Kui põhimõtteliselt trasside lahendus sobib, siis me teeme juurde
teekatete taastamise joonised, koos vajalike ristlõigete ja
pikiprofiilidega ning komplekteerime projekti juba

kooskõlastuse saamiseks Transpordiametile.

Küsimuste tekkimisel, palume ühendust võtta.

Palume tagasisidet hiljemalt 10 päeva jooksul s.o. 27.09.

Lugupidamisega,

Loit Munter

Veevarustuse-ja kanalisatsiooniüksuse juht
Skepast&Puhkim OÜ

Mob +372 53-416-599
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Skype:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/KoosLoomeTulevikku>
<https://www.linkedin.com/company/skepast&puhkim-o%C3%BC/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.